25 Mart 2015 Çarşamba

merhaba arkadaşlar

bu paylaşacağım ilk yazı olacak sizlerle sık sık birseyler paylasmayi umuyorum şimdi gelelim konumuza

bildiğimiz üzere ciltte oluşan sivilceler lekeler benzeri türdeki şeyler hepimizi rahatsız ediyor bunlardan kurtulma yöntemlerinden bahsedicem en azından kendim araştırıp bulduğum ve uyguladığım yöntemler aynı zamanda bir çok güzellik uzmanı ve cilt doktorlarınında önerdiği yöntemler

●Soda (maden suyu) içerdiği mineraller sayesinde cildinizdeki sivilceleri yok etme ve güzel bir ışıltı verme konusunda bir numara ben sürekli maden suyuyla yıkıyorum mutlaka haftada 3 veya 4 kez sizde uygulayın.

Limon cilde ışıltı vererek parlamasını ve cildin genç ve güzel durmasını sağlayan hem doğal hem de ucuz bir yöntem olması ile birlikte tercih edilir yüzunuze haftada 2 gun surup 20 dakika beklemeniz yeterli olur.

●kahve telvesi kesinlikle maske olarak kullanılması gereken en güzel yöntem lerden biridir haftada veya ayda birkaç kere kullanılması yeterlidir cildin durumuna bağlıdır su ile kahveyi karıştırıp istenirse ,ictiginiz kahveden kalan telveyi alıp yüzünüze uygulayabilirsiniz

peeling içinde bulundurduğu pütürler sayesinde cilde faydalidır fakat ciltteki sivilceleri yayma gibi bir özelliği de vardır bu yüzden sivilcelerden arındıktan sonra kullanılması daha yararlı olur peeling aleti ile uygulamasında yarar vardır.

●bunlar bilindik şeyler olsa da cildi temiz tutmak, kuruyan cildi  nemlendirmek ,yağlı ciltler için jellerden kullanmak var olan sivilceleri hijyenik olmadan sıkmamak ,yağlı yiyeceklerden uzak durmak, kirli ellerle sürekli surata dokunmamak cildi pürüzsüz yapar

gülsuyu muhakkak her gece yüzünüzü gülsuyu ile siliniz faydasını çok kısa sürede görürsünüz

●Batticonun arada sırada cilde sürülmesi cildin steril(temizlenmesine) edilmesine yardımci olur.



●sivilce jelleri sadece çok sivilcem artarsa kullanıyorum sivilceleri yakarak yok ediyor sanırım. Clınıque'nin anti-blemish solutions diye geçiyor .Eczanelerde bulabilirsiniz .





Bir sonraki Kadınca Bilgilerde görüşmek üzre Sizi Seviyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder